måndag 8 september 2014

Ny vecka, nya tag

Som jag skrev i mitt senaste i lägg så skulle jag på en assistentkonferens tillsammans med min chef för ett samtal om assistentrollen.
Det var ett mycket givande samtal med olika infallsvinklar på jobbet som jag gör för att underlätta hans vardag. Kort summerat: vi är beroende av varandra, att båda gör det han/hon gör bäst, att vi hela tiden delar information & att vi har 100 procents förtroende för varandra. 
På konferensen träffade jag flera härliga kollegor från helt olika företag & delar av Sverige. Det blev många bra diskussioner & jag gick därifrån med nya tankar, idéer & blivande blogginlägg. 
Förra veckan hade jag även äran att träffa & tala för en stor assistentgrupp på ett av Sveriges stora energibolag. Kloka funderingar & många frågor bjöd de på. Det är så inspirerande att träffa & samtala med kollegor. Det är fantastiskt att vidga sina vyer lite. 
Den här veckan har bara börjat & på bussen till jobbet börjar planeringen för att jag ska hinna allt jag vill & måste. Jag hoppas att ni får en härlig vecka, med andningspauser & mycket skratt. För kul måste vi ha, varje dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar