torsdag 5 juni 2014

Jag gjorde det igen!

Så stod jag då där igen. Nervös med tusen fjärilar i magen, en natts dålig sömn i ögonen & en panikslagen undran över vad jag gjorde där...

I vintras var jag en av de tre finalisterna i Office Proffesional Award 2014 & förutom äran att vara nominerad  fick vi även ett varsitt presentkort på tre mentortillfällen hos Inhouse.

Med två mentorträffar avverkade så kan jag säga att det gett mer än jag någonsin trodde! Inte nog med att en av träffarna inspirerade mig till att börja blogga,  det resulterade även i en frukostföreläsning inför deras nätverk av assistenter & de som rekryterar assistenter. 

Jag har hållit min föreläsning på temat "Hur man blir ett bra team med sin chef" vid några tillfällen & då har ju målgruppen varit assistenter. Den här gången var det även andra i publiken & det var lite extra pirrigt. Men samtidigt så är det jag pratar om något som borde fungera för alla som jobbar tätt ihop, inte bara mellan chef & assistent.

Jag har nu hållit föreläsningen ett par gånger (& om några veckor är det fantastiskt nog dags igen). Det är skräckinjagande men samtidigt väldigt, väldigt roligt, det är utmanande men ger en adrenalinkick som sittter i lång tid efteråt. Så jag kommer att fortsätta prata så länge någon vill lyssna & jag fortsätter blogga så länge någon läser. 

Vill du veta mer om Office Proffesionals Award kan du klicka på den här länken http://www.officeprofessional.se/  Kanske blir det du som står som vinnare nästa år?
Vill du veta mer om min föreläsning så hör av dig.

Trevlig nationaldag på er & trevlig helg, må solen skina över oss alla!

1 kommentar: